W dniu 24 października br. w Hotelu Marriott w Warszawie odbyła się Konferencja TREDE MERKETING, której organizatorem był wydawca miesięcznika Hurt & Detal - firma Fischer Trading Group Sp. z o.o. oraz firma Umbrella Marketing Group Sp. z o.o. Konferencja zgromadziła blisko 100 menadżerów z największych firm sektora FMCG i retailu, którzy mieli okazję zapoznać się z wyzwaniami a także z najważniejszymi trendami w dziedzinie trade marketingu w sektorze produktów szybkozbywalnych.
Podczas konferencji omawiane były następujące tamaty:
Konferencję poprowadził dr. Marek Borowiński - Shop Doctor.
Partnerem Strategicznym wydarzenia była firma Modern-Expo Group.
Pełna fotorelacja dostępna jest na stronie www.trade-marketing.pl/fotogaleria
tagi: konferencja trade marketing , marketing , trade , retail , kongres , konferencja , fmcg ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...