W dniu 24 października br. w Hotelu Marriott w Warszawie odbyła się Konferencja TREDE MERKETING, której organizatorem był wydawca miesięcznika Hurt & Detal - firma Fischer Trading Group Sp. z o.o. oraz firma Umbrella Marketing Group Sp. z o.o. Konferencja zgromadziła blisko 100 menadżerów z największych firm sektora FMCG i retailu, którzy mieli okazję zapoznać się z wyzwaniami a także z najważniejszymi trendami w dziedzinie trade marketingu w sektorze produktów szybkozbywalnych.
Podczas konferencji omawiane były następujące tamaty:
Konferencję poprowadził dr. Marek Borowiński - Shop Doctor.
Partnerem Strategicznym wydarzenia była firma Modern-Expo Group.
Pełna fotorelacja dostępna jest na stronie www.trade-marketing.pl/fotogaleria
tagi: konferencja trade marketing , marketing , trade , retail , kongres , konferencja , fmcg ,
Kiedy w 2024 roku ceny masła zaczęły rosnąć, wielu...
W 2024 roku w sklepach convenience wyraźnie zwiększył się...
W lutym najbardziej podrożały art. tłuszczowe – ogólnie o...
Według znawców tematu, spadek napływu spraw oznacza w teorii...
Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii...
Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji...
Wyniki raportu „Bieżące lęki i obawy Polaków”...
Zmienić ma to unijna dyrektywa...