Wiadomości

Branża FMCG na Konferencji TRADE MARKETING

Piątek, 26 października 2018 Autor: Tomasz Pańczyk,
Blisko 100 menadżerów z największych firm sektora FMCG i retailu miało okazję zapoznać się z tematyką trade marketingu w sektorze produktów szybkozbywalnych, podczas konferencji branżowej zorganizowanej przez wydawcę miesięcznika Hurt & Detal oraz firmę Umbrella Marketing Group.

W dniu 24 października br. w Hotelu Marriott w Warszawie odbyła się Konferencja TREDE MERKETING, której organizatorem był wydawca miesięcznika Hurt & Detal - firma Fischer Trading Group Sp. z o.o. oraz firma Umbrella Marketing Group Sp. z o.o. Konferencja zgromadziła blisko 100 menadżerów z największych firm sektora FMCG i retailu, którzy mieli okazję zapoznać się z wyzwaniami a także z najważniejszymi trendami w dziedzinie trade marketingu w sektorze produktów szybkozbywalnych.

Podczas konferencji omawiane były następujące tamaty:

  • Środowisko podejmowania decyzji nabywczych, Jacek Wolski, Business Development Director, PRO Business Solutions
  • Odpowiedzialni za rynek, Krzysztof Sobczuk, Dyrektor Marketingu, PGD Polska
  • Co sprawi, że projekt wdrożenia projektu marketingowego w sieci handlowej uda się?, Marek Dmitruk, Właściciel MDirect Marketing Navigation
  • Percepcja kolorów – czyli wycieczka mózgu do sklepu, dr Marek Borowiński, Shop Doctor
  • Jak zakaz handlu w niedzielę zmienił sprzedaż w sklepach małoformatowych do 300 mkw.?, Elżbieta Szarejko, Analityk z Centrum Monitorowania Rynku
  • Sklep przyszłości. Na co należy się przygotować?, Przemysław Firmowski, Business Development Manager, Modern-Expo Group
  • Cena jako narzędzie strategii, dr Richard Adam Żabiński, Prezes & CEO FOCUS Research International
  • Wizja kategorii – impuls do planowania sprzedaży, Marcin Nadstawski, Concept Marketer & Strategy, BunchIdeas i Adam Szymczak, Concept Marketer & Strategy, BunchIdeas
  • Popyt i podaż jakości żywieniowej, prof. dr hab. Krystyna Gutkowska, Katedra Organizacji i Ekonomiki Konsumpcji Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka SGGW
  • Przegląd najciekawszych materiałów POS z rynku polskiego i europejskiego, Robert Sieńko, New Business Director, 3m Projekt
  • Warsztaty z Shop Doktorem, Jak zarządzać asortymentem i zaaranżować sklep, dr Marek Borowiński, Shop Doctor

Konferencję poprowadził dr. Marek Borowiński - Shop Doctor.

Partnerem Strategicznym wydarzenia była firma Modern-Expo Group. 

 1.jpg

 2_2.jpg

19.jpg

20.jpg 3_1.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

 9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15a.jpg

16.jpg

17.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg

21.jpg

28.jpg 

Pełna fotorelacja dostępna jest na stronie www.trade-marketing.pl/fotogaleria

tagi: konferencja trade marketing , marketing , trade , retail , kongres , konferencja , fmcg ,