Kategorie produktów

Kampania reklamowa DIAMANT – Słodkie chwile przyjemności

Wtorek, 23 października 2018 HURT & DETAL Nr 10/152. Październik 2018
Diamant jako lider sprzedaży w kategorii cukrów trzcinowych* planuje kolejne działania promocyjne. Tym razem promocja będzie przeprowadzona pod hasłem; „Słodkie chwile przyjemności”. Do opakowań Cukru Trzcinowego Diamant Dry Demarara 500 g dodane są w gratisie stylowe, nowoczesne podkładki pod kubek, tworzące spójną stylistycznie kolekcję. Mechanizm zbierania podkładek ma zachęcić konsumentów do poszerzenia koszyka zakupowego i sięgnięcia po cukier trzcinowy. Promocji towarzyszyć będzie szeroka komunikacja w prasie kobiecej, handlowej oraz mediach społecznościowych. Poza tym planowane jest bezpośrednie wsparcie akcji w punktach sprzedaży.




tagi: Diamant , Cukier Trzcinowy Diamant Dry Demarara , Słodkie chwile przyjemności ,