W strategicznym jesiennym okresie, Producent zaplanował dla marki szerokie wsparcie w różnego rodzaju środkach przekazu. Wpisujący się w jesienną aurę 15 sekundowy spot z dokrętką promującą nowość – Monster Munch Mr Big, wprowadzoną na rynek w maju tego roku, przez cały miesiąc będzie emitowany w TV oraz w Social Mediach takich jak Facebook i Instagram. Co więcej, w trakcie trwania kampanii reklamowej, marka będzie wspierana dodatkowo promocją konsumencką „Loteria wielka duchem”, której celem będzie nie tylko aktywizacja całej marki, ale również podkreślenie walorów nowego produktu (większe chrupki). Przy tego rodzaju skumulowanym wsparciu marka każdorazowo odnotowuje wzrost sprzedaży o ok. 20% względem miesięcy bez wsparcia. Zadbaj o dobrą ekspozycję i zwiększ rotację w swoim sklepie!
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.