Już w drugiej połowie listopada wystartuje nowa, ogólnopolska kampania reklamowa marki Inka – lidera kaw zbożowych w Polsce. Nowa kampania to spójna komunikacja 360, gdzie ATL i digital będą razem współtworzyć markę. W telewizji będzie można zobaczyć spoty reklamowe 30 i 15 sekundowe, w przypadku digital komunikacja opierać się będzie na kanałach: YouTube, Facebook, Instagram, stronie www oraz VOD i reklamie internetowej. Komunikat płynący z kampanii: Kawa Inka oferuje tyle smakowych opcji i możliwości podania, że czasem trudno się zdecydować, której właśnie chcemy się napić. W reklamie będzie pokazane, jak Inka rozpieszcza konsumentów dzięki bogactwu wariantów/smaku/naturalnych wartości odżywczych. Aktywizujące hasło kampanii – „A jakiej Inki Ty się napijesz?” stanowi zachętę do spróbowania nowych produktów z szerokiej oferty Inka oraz okazję do dalszego „eksperymentowania” z Inką dzięki szerokiej gamie przepisów.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.