Akcja samplingowa Coca-Cola ZERO ruszyła w maju i potrwa przez całe wakacje, do końca sierpnia. W tym czasie ulice 7 największych, polskich miast zostaną opanowane przez jednostki specjalne Coca-Cola ZERO, które w ciągu 3 miesięcy rozdadzą konsumentom milion puszek idealnie schłodzonej Coca-Coli ZERO o pojemności 150 ml. Będąca wielkim organizacyjnym przedsięwzięciem akcja została przygotowana i zrealizowana w całości przez agencję SALES LINK.
Coke Zero otrzyma także wsparcie w postaci kampanii w Internecie, gdzie będą emitowane specjalne formaty video, nawiązujące do głównego spotu. W związku z kampanią nową odsłonę będzie można także zobaczyć na stronie
http://www.uokik.gov.pl/. Zostanie przygotowana także specjalna, promocyjna strona
http://www.mozliwe.cokezero.pl/, gdzie już 6 lipca ruszy konkurs, w którym do wygrania będą męskie gadżety.
(maj)