Kategorie produktów

Addio Pomidory – Witajcie Ulubione! Dawtona wystartowała z nową kampanią

Wtorek, 23 października 2018 HURT & DETAL Nr 10/152. Październik 2018
W rytm kultowego przeboju „Addio pomidory” Kabaretu Starszych Panów o tradycji i tęsknocie za smakiem polskich pomidorów opowiada najnowsza kampania realizowana przez markę Dawtona. Podstawę kampanii stanowi spot reklamowy składający się z dwóch kontrastowych części. Pierwsza z nich obrazuje pożegnanie lata, a co za tym idzie również sezonu na pomidory, druga to ich radosne powitanie w przetworach Dawtony. Celem kampanii jest pokazanie, że dobrze znany, świeży i słodki smak pomidorów nie kończy się wraz z latem, a jest dostępny przez cały rok w produktach marki. W spocie wykorzystano znany od pokoleń, polski utwór Kabaretu Starszych Panów – „Addio Pomidory”. Na potrzeby kampanii – w drugiej części piosenka zyskała bardziej nowoczesną aranżację. Różni się od pierwszej zarówno linią melodyczną, która z melancholijnej przechodzi w bardziej radosną, jak również tekstem, który w drugiej zwrotce rozpoczyna się od słów „Witajcie pomidory” oraz nawiązuje bezpośrednio do marki.



tagi: Addio Pomidory , Dawtona ,