„Twoja Ulotka ma na celu wsparcie niezależnych detalistów w przygotowaniu akcji promocyjnych dla swoich klientów." - mówi Artur Wójcik, Menedżer ds. Grupy Klientów Traders - „Projektując aplikację narzędzia dołożyliśmy starań, aby było ono możliwie jak najbardziej intuicyjne i proste w obsłudze technicznej i dawało szerokie możliwości wykorzystania".
Zasady działania kreatora są bardzo proste. Wystarczy wejść na stronę internetową http://www.twojaulotka.makro.pl/ i uruchomić program. Na początku należy wybrać, jaką ulotkę chcemy stworzyć (wielkość, format, liczba stron, ilość produktów na stronie). Następnie zapełniamy ulotkę produktami dostępnymi w aplikacji. Produkty dodajemy poprzez ich przeciągnięcie na odpowiednie pole i uzupełnienie takich informacji jak nazwa, opis czy cena. Ulotka może mieć jedną lub dwie strony, a na każdej stronie mieści się do 6 produktów. W pierwszej wersji programu dostępne jest około 80 produktów spożywczych, które będą sukcesywnie uzupełnianie nowym asortymentem. Dodatkowo każdy użytkownik może dodać swoje produkty za pomocą prostego panelu służącego do ich wprowadzania. Oprócz produktów można dodać informacje dotyczące sklepu: nazwę, adres, godziny otwarcia oraz wstawić jego logo.
TM
tagi: Makro cash & Carry ,
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....