„Twoja Ulotka ma na celu wsparcie niezależnych detalistów w przygotowaniu akcji promocyjnych dla swoich klientów." - mówi Artur Wójcik, Menedżer ds. Grupy Klientów Traders - „Projektując aplikację narzędzia dołożyliśmy starań, aby było ono możliwie jak najbardziej intuicyjne i proste w obsłudze technicznej i dawało szerokie możliwości wykorzystania".
Zasady działania kreatora są bardzo proste. Wystarczy wejść na stronę internetową http://www.twojaulotka.makro.pl/ i uruchomić program. Na początku należy wybrać, jaką ulotkę chcemy stworzyć (wielkość, format, liczba stron, ilość produktów na stronie). Następnie zapełniamy ulotkę produktami dostępnymi w aplikacji. Produkty dodajemy poprzez ich przeciągnięcie na odpowiednie pole i uzupełnienie takich informacji jak nazwa, opis czy cena. Ulotka może mieć jedną lub dwie strony, a na każdej stronie mieści się do 6 produktów. W pierwszej wersji programu dostępne jest około 80 produktów spożywczych, które będą sukcesywnie uzupełnianie nowym asortymentem. Dodatkowo każdy użytkownik może dodać swoje produkty za pomocą prostego panelu służącego do ich wprowadzania. Oprócz produktów można dodać informacje dotyczące sklepu: nazwę, adres, godziny otwarcia oraz wstawić jego logo.
TM
tagi: Makro cash & Carry ,
Herbapol-Lublin został uhonorowany tytułem „Odpowiedzialny...
Grupa Żabka została po raz pierwszy objęta kompleksową...
Z analizy sklepowej ekspozycji, przeprowadzonej przez spółkę...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...
Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji...
Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać...
Inflacja napędza spiralę...
Absurdów podatkowych nie brakuje...