Serwis Müller'a to kontynuacja strategii firmy, której celem jest przekonanie konsumentów o wyjątkowych walorach smakowych jej produktów. Przejrzysta grafika oraz intuicyjna komunikacja serwisu zachęcają do zgłębienia szczegółów mlecznej krainy, po której oprowadza nas sympatyczna krowa Müller'a, znana z reklam telewizyjnych i materiałów POS.
Oprócz obowiązkowych informacji korporacyjnych dotyczących firmy, marki, gwarancji, polityki jakości oraz oferowanych produktów, znajdziemy tu sporo dodatków zapraszających do interaktywnej zabawy z Müller'em. Zakładka „pyszna zabawa" zawiera informacje o konkursach oraz aktualnych promocjach, tapety do ściągnięcia, oryginalne e-kartki, które internauta samodzielnie przygotowuje i wysyła do dowolnego adresata, a także grę w mleczne literki, która wciągając do zabawy, zachęca internautę do zdobywania kolejnych poziomów wyjątkowych smaków MüllerMilk, przedłużając tym samym czas spędzany w wirtualnym świecie mlecznych pyszności. http://www.mullerpolska.pl/.
TM
tagi: Muller Polska , mleko ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...