Serwis Müller'a to kontynuacja strategii firmy, której celem jest przekonanie konsumentów o wyjątkowych walorach smakowych jej produktów. Przejrzysta grafika oraz intuicyjna komunikacja serwisu zachęcają do zgłębienia szczegółów mlecznej krainy, po której oprowadza nas sympatyczna krowa Müller'a, znana z reklam telewizyjnych i materiałów POS.
Oprócz obowiązkowych informacji korporacyjnych dotyczących firmy, marki, gwarancji, polityki jakości oraz oferowanych produktów, znajdziemy tu sporo dodatków zapraszających do interaktywnej zabawy z Müller'em. Zakładka „pyszna zabawa" zawiera informacje o konkursach oraz aktualnych promocjach, tapety do ściągnięcia, oryginalne e-kartki, które internauta samodzielnie przygotowuje i wysyła do dowolnego adresata, a także grę w mleczne literki, która wciągając do zabawy, zachęca internautę do zdobywania kolejnych poziomów wyjątkowych smaków MüllerMilk, przedłużając tym samym czas spędzany w wirtualnym świecie mlecznych pyszności. http://www.mullerpolska.pl/.
TM
tagi: Muller Polska , mleko ,
Całkowite zadłużenie segmentu food trucków nadal utrzymuje...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...