Dostępny pod adresem www.nagrilla.pl serwis internetowy wprowadza nas w sekrety grillowania. Już na stronie głównej użytkownicy mogą wybrać jedną z trzech proponowanych lokalizacji: ogród, jezioro lub altanę. Wybór lokalizacji zmienia nie tylko wygląd strony, ale i jej zawartość tak, aby znalazły się na niej informacje potrzebne do grillowania w danym miejscu.
Strona www.nagrilla.pl wprowadza w miejsca, gdzie najmilej i najciekawiej możemy zorganizować grillową imprezę. Podaje też wiele innych, niezbędnych przy organizacji spotkania na świeżym powietrzu, informacji i porad, np. co zabrać ze sobą, aby świetnie się bawić i uniknąć nieprzyjemnych zaskoczeń (m. in. szczelnie zamknięte przyprawy, czy krem z filtrem UV). Dowiemy się z niej także, gdzie warto pojechać na najciekawsze imprezy, podczas których można zorganizować grilla lub piknik (np. zbliżająca się Noc Świętojańska w Ustce). Pamiętając też, że jednym z warunków udanego grilla jest pogoda, marka WINIARY umiesciła w serwisie prognozę pogody dla 11 największych miast.
Serwis www.nagrilla.pl oraz kreację kampanii przygotowała agencja Adv.pl. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.
TM
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...