Dostępny pod adresem www.nagrilla.pl serwis internetowy wprowadza nas w sekrety grillowania. Już na stronie głównej użytkownicy mogą wybrać jedną z trzech proponowanych lokalizacji: ogród, jezioro lub altanę. Wybór lokalizacji zmienia nie tylko wygląd strony, ale i jej zawartość tak, aby znalazły się na niej informacje potrzebne do grillowania w danym miejscu.
Strona www.nagrilla.pl wprowadza w miejsca, gdzie najmilej i najciekawiej możemy zorganizować grillową imprezę. Podaje też wiele innych, niezbędnych przy organizacji spotkania na świeżym powietrzu, informacji i porad, np. co zabrać ze sobą, aby świetnie się bawić i uniknąć nieprzyjemnych zaskoczeń (m. in. szczelnie zamknięte przyprawy, czy krem z filtrem UV). Dowiemy się z niej także, gdzie warto pojechać na najciekawsze imprezy, podczas których można zorganizować grilla lub piknik (np. zbliżająca się Noc Świętojańska w Ustce). Pamiętając też, że jednym z warunków udanego grilla jest pogoda, marka WINIARY umiesciła w serwisie prognozę pogody dla 11 największych miast.
Serwis www.nagrilla.pl oraz kreację kampanii przygotowała agencja Adv.pl. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.
TM
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...