PremiumBrand jest jedynym na polskim rynku projektem, który w szeroki sposób bada reputację marek w biznesie. Rankingi budowane są w oparciu o badania konsumenckie. Reputacja marek i firm oceniana jest na 5 wymiarach: referencji, atmosfery medialnej, firmy jako pracodawcy, społecznego zaangażowania i jako partnera biznesowego.
Badania PremiumBrand prowadzone są metodą CAPI na próbie na próbie wielkomiejskiej, reprezentatywnej ze względu na płeć, wiek, region oraz aktywność zawodową Polaków, N=1000 (marki) oraz PAPI na próbie największych firm w Polsce, N=300 (firmy). Badania do IV edycji zostały przeprowadzone przez TNS OBOP w kwietniu i maju 2009. W badaniu wzięło udział 67 marek i 30 firm. Metodologia PremiumBrand jest została opracowana przez dom badawczy MAISON. Organizatorem rankingu jest agencja MMT Management, organizator konkursów marketingowych.
TM
tagi: Cisowianka ,
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....