Przychody ze sprzedaży Grupy Gino Rossi wyniosły w maju 12,5 mln zł i były o około 8 proc. wyższe aniżeli w tym samym okresie roku poprzedniego. Kolejny dobry miesiąc zanotowało Simple Creative Products, którego sprzedaż wyniosła w maju 5,9 mln zł, co oznacza ponad 40-proc. wzrost w stosunku do roku ubiegłego.
Sprzedaż Grupy Gino Rossi liczona narastająco w porównaniu do odpowiednich okresów ubiegłego roku była niższa o 23,6 proc. po lutym (bez wyłączenia wyników spółki zależnej Lugano), 19,8 proc. po marcu, 12,9 proc. po kwietniu i 9,9 proc. po maju.
Od kilku miesięcy w Gino Rossi prowadzony jest program restrukturyzacyjny, którego głównym celem jest podniesienie efektywności działalności Grupy i lepsze jej dostosowanie do bieżącej sytuacji rynkowej, przede wszystkim poprzez obniżenie kosztów, w tym eliminację nierentownych obszarów.
W 2009 roku powstały 4 nowe salony - w Rosji (w systemie franczyzowym) oraz w Koszalinie i dwa w Poznaniu (salony własne).
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.