Z rynku FMCG

DHL parcel z nową ofertą dla start-upów

Czwartek, 06 września 2018
Wychodząc naprzeciw klientom biznesowym, którzy rozpoczynają swoją przygodę z branżą e-commerce, DHL Parcel wprowadził nową usługę ”e-umowa”. Dzięki niej każda firma wysyłająca do 50 paczek miesięcznie, za pomocą tylko 4 kroków może rozpocząć współpracę z DHL Parcel.
W Polsce działa obecnie około 2,7 tysiąca startupów[1]. Wśród nich najwięcej oferuje usługi internetowe oraz e-commercowe. To właśnie z myślą o firmach rozpoczynających swoją działalność stworzyliśmy produkt, który ułatwi im rozwój. Główną zaletą nowej oferty jest zautomatyzowanie procesu. Klient otrzymuje kompleksowe, wygodne dla niego rozwiązanie, dzięki któremu czas od ofertowania do możliwości nadania paczki jest maksymalnie krótki (do 2 dni).  – Elżbieta Gorayska-Mytych, Dyrektor Sprzedaży DHL Parcel.

Nowi Klienci obsłużą się samodzielnie w prostych, intuicyjnych narzędziach elektronicznych, a na trudne pytania znajdą odpowiedz w sekcji „Pytania i Odpowiedzi”. W efekcie DHL Parcel „prowadzi Klienta za rękę” na wszystkich etapach zawierania umowy. Strony www, e-mailingi, formularze, mają nowoczesny charakter, są zrozumiałe i intuicyjne. Są one dostosowane do obsługi na komputerach osobistych, tabletach i telefonach.

W ramach procesu eWelcome Klient otrzymuje wszystkie potrzebne do nadawania przesyłek informacje, a także w szybki i bezproblemowy sposób uzyska dostęp do strony DHL24. Natomiast w ramach Selfservice w DHL24 znajdzie dodatkowe formularze, dzięki którym samoobsługowo złoży wniosek o zmiany w umowie – bez konieczności kontaktu z przedstawicielem handlowym.


________________________________________
[1] (według raportu Businessinsider: oraz raportu Polskie Startupy 2017)



tagi: DHL parcel , start-up , e-commerce ,