Konspol startuje z jesienną kampanią outdoorową ŻARŁAKÓW
Poniedziałek, 03 września 2018
Wraz z początkiem września w największych miastach Polski pojawią się billboardy promujące produkty ŻARŁAKI firmy Konspol. Działania kierowane są do mam – decydentek zakupowych, które dbają o to, by ich dzieci jadły zdrowo i smacznie. Kampania outdoorowa przypominająca o linii produktów dla dzieci potrwa dwa tygodnie.
Smakołyki dla Twojego dziecka
ŻARŁAKI od firmy Konspol to linia produktów adresowanych do rodziców i najmłodszych konsumentów. Stanowią one odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na wyroby mięsne najwyższej jakości. W portfolio marki znajdują się parówki, polędwica czy kabanosy, które w swoim składzie zawierają bardzo wysoki procent mięsa z kurczaka. Wszystkie produkty należą do linii Natura i pozbawione są konserwantów, glutenu, laktozy oraz glutaminianu monosodowego. ŻARŁAKI dostępne są w kolorowych opakowaniach, które skutecznie przyciągają uwagę najmłodszych konsumentów.
Kampania outdoorowa promująca linię produktową ŻARŁAKI realizowana będzie na kilkuset nośnikach (w tym formatach: BB, SO, MK i SD), które pojawią się w największych miastach Polski m.in. w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Szczecinie i Lublinie. Jest to pierwszy element promocji produktów z linii dziecięcej firmy Konspol. Jesienią ŻARŁAKI będą wspierać blogerzy parentingowi, a także zostanie przeprowadzony konkurs na Facebooku.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.