Liderzy Marki to ranking organizowany pod Honorowym Patronatem Dr Larrego Chiagourisa, Profesora Marketingu na Pace University w Nowym Jorku, Dyrektora Generalnego Brand Marketing Services oraz Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Jego celem jest promocja i popularyzacja idei marki firm, produktów i usług oraz środowiska gospodarczego.
Laureaci wybrani przez członków kapituły rankingu otrzymują stosowne certyfikaty.
Konkursowi towarzyszy plebiscyt zorganizowany na łamach pism „Express Bydgoski" oraz „Nowości". Przez miesiąc, czytelnicy tych tytułów sami decydowali, która z firm zasługuje na miano najbardziej markowej w regionie kujawsko-pomorskim. Jutrzenka Colian uplasowała się na drugim miejscu pod względem liczby otrzymanych zgłoszeń.
tagi: Jutrzenka , Liderzy Marki ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...