Świat jest Fresh & Fruity – Wawel rusza z nową kampanią produktową
Środa, 29 sierpnia 2018
Cały świat może być Fresh & Fruity – taki przekaz niesie nowa kampania Wawelu, której celem jest nie tylko wzrost świadomości marki, ale także kreowanie owocowych nadziewanych galaretek jako atrakcyjnego towarzysza w trakcie codziennych, małych i dużych, odkryć. W ramach kampanii zaplanowano intensywną kampanię digital i emisję spotu TV. Całość uzupełniają działania PR i silne wsparcie produktu w miejscach sprzedaży. Marka startuje także z konkursem w social mediach z użyciem nowych technologii, gdzie na uczestników czeka pula atrakcyjnych nagród.
Wawel po raz kolejny prezentuje przepyszne galaretki ze swojej oferty, które wyróżnia płynne, soczyście owocowe nadzienie. Fresh & Fruity, tak jak i inne produkty Wawelu objęte są pionierskim projektem Dobre Składniki – tak dla soków owocowych, nie dla substancji konserwujących, barwników oraz sztucznych aromatów.
Rusza kampania promocyjna – spoty TV (15 sek.) zobaczymy od sierpnia do listopada w wiodących stacjach największych grup mediowych: TVP, TVN i Polsat. Wawel przygotował także szeroko zakrojone działania w kanałach digital trwające od 3 września do 14 października, (Facebook, Youtube, GDN) oraz działania PR skierowane do mediów. Za przygotowanie spotów TV odpowiada Lemon Film Studio, zakupem mediów zajął się Mets, kampanię digital i strategię komunikacji przygotowała agencja Schulz Brand Friendly.
Nową kampanię uzupełnia konkurs dla konsumentów w kolorach Fresh & Fruity. Wystarczy wybrać swoje ulubione galaretki Fresh & Fruity, wejść na fanpage marki na Facebooku i zrobić zdjęcie w owocowych kolorach. W konkursie wykorzystano program bota, a na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody w postaci aparatów Instax Mini i albumów. Konkurs rozpocznie się 17 września i potrwa do 14 października.
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.