Kampania telewizyjna Wafli Familijnych ma charakter wizerunkowy. Jej celem jest utrwalenie znajomości produktu u grupy docelowej. Będzie emitowana w TVP1, TVP2 oraz w Polsacie. W TVP bilbord sponsorski Wafli Familijnych pojawi się przed serialem Klan, M jak Miłość oraz teleturniejem Familiada. Natomiast na antenie Polsatu marka sponsoruje m.in. prognozę pogody oraz serial Samo życie.
Wafle Familijne Jutrzenki są również sponsorem 46 Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. Firma wesprze jedno z najstarszych i najpopularniejszych imprez estradowych w Polsce.
Kampania adresowana jest głównie do kobiet w przedziale wiekowym 25-49 lat, mieszkanek małych i średnich miast, których dochód waha się na średnim i niższym poziomie. Bilbord sponsorski przygotowała agencja reklamowa GPD Advertising.
tagi: Jutrzenka , kampania Jutrzenka ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...