„JEDZ SMACZNIE I ZDROWO" to akcja edukacyjno-promocyjna, którą firma Nestlé prowadzi od 2008 roku. Obejmuje ona m.in. spotkania z ekspertami żywieniowymi oraz dystrybucję materiałów informacyjnych w wybranych sieciach handlowych. Wszystko po to, by zwiększyć wiedzę Polaków na temat prawidłowego żywienia i budowania zbilansowanej diety.
Tegoroczna, letnia edycja Akcji rozpocznie się 17 czerwca w hipermarketach Carrefour i potrwa do 28 czerwca br. W tym czasie każdy konsument, który zakupi 3 produkty różnych marek NESTLÉ biorących udział w kampanii, otrzyma wyjątkowy prezent - poradnik „JEDZ SMACZNIE I ZDROWO - 10 zasad zdrowego żywienia". Wydawnictwo to opisuje 10 podstawowych zasad prawidłowego odżywiania, z uwzględnieniem potrzeb niemowląt:
1. Pij 1,5 l płynów dziennie!
2. Pamiętaj o pięciu porcjach warzyw i owoców dziennie!
3. Jedz dużo produktów pełnoziarnistych!
4. Unikaj tłuszczów zwierzęcych!
5. Spożywaj w rozsądnych ilościach produkty bogate w cukry proste!
6. Ogranicz spożycie soli!
7. Nigdy nie rezygnuj ze śniadania - to najważniejszy posiłek dnia!
8. Jedz zupy!
9. Jedz częściej i mniejsze porcje!
10. Nie rób zakupów, kiedy jesteś głodny!
Hostessy rozdające poradnik będą obecne w hipermarketach Carrefour od piątku do niedzieli. Jeśli ktoś zakupi 3 produkty różnych marek biorące udział w promocji w ciągu tygodnia - po poradnik może zgłosić się podczas weekendu, ze swoim paragonem.
Produkty Nestlé, które biorą udział w akcji zostaną umieszczone na dodatkowych ekspozycjach w hipermarketach Carrefour. Są to: zupy Bukiet Warzyw WINIARY, majonez Omega 3:6 WINIARY, Pomysł na... kurczaka WINIARY, Kostka do Smaku WINIARY, galaretki WINIARY, kawa NESCAFÉ Gold, batony LION, wafle PRINCESSA, produkty dla dzieci Nestlé NAN i Nestlé JUNIOR oraz GERBER, płatki śniadaniowe Nestlé CORN FLAKES, NESQUIK, CHOCAPIC, CINI MINIS, CHEERIOS miodowy, COOKIE CRISP, batony Nestlé CINI MINIS, CHOCAPIC, NESQUIK, woda mineralna NAŁĘCZOWIANKA, płatki owsiane z owocami NESVITA oraz lody Nestlé LA CREMERIA.
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...