Elementem spajającym nowe kopie wizerunkowe z ich poprzednimi wersjami produktowymi, jest barowy, relaksujący klimat i postać śpiewającego barda, który jest równocześnie narratorem całej historii. To on również pointuje spot słowami „Przyjemność może być bardzo blisko".
Spoty reklamowe Okocimia emitowane są na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych, m. in.: TVN, Polsat, TVN7, TV4 oraz w kanałach tematycznych, takich jak: TVN Turbo, Polsat Sport, Extreme Sport, Discovery.
Autorem kreacji spotu telewizyjnego jest agencja Red8. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.
tagi: Okocim ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...