Vegeta otrzymała tytuł „Przebój FMCG 2009" w konkursie magazynu „Życie Handlowe", w kategorii „Przyprawy uniwersalne". Pierwszym etapem konkursu była ocena zgłoszonych produktów przez jury, do którego zaproszono prezesów oraz dyrektorów działów zakupów największych sieci w Polsce, m.in.: Tesco, Metro AG, czy Eurocash.
Trzy produkty z największą liczbą punktów w każdej kategorii konkursowej przechodziły do drugiego etapu, za który odpowiadała agencja Nielsen. Jej analitycy badali wskaźniki wolumenu, wartości sprzedaży, dystrybucji i rotacji uzyskane przez zwycięzców pierwszego etapu w okresie od kwietnia 2008 roku do marca 2009 roku. Na tej podstawie wyłoniono „Przeboje FMCG 2009", a więc te produkty, które pozwoliły uzyskać detalistom najwyższe zarobki.
Tegoroczne „Przeboje FMCG 2009" były trzecią edycją konkursu prowadzonego na zlecenie magazynu „Życie Handlowe", jednak pierwszy raz pod zmienioną nazwą i z nowymi zasadami. Zgłoszone produkty wyróżniono w 28 kategoriach spożywczych i chemicznych. Firma Podravka jako producent przyprawy uniwersalnej Vegeta, która zdobyła I miejsce w kategorii „Przyprawy uniwersalne", otrzyma zarówno statuetkę „Przebój FMCG 2009", jak i prawo do wykorzystywania logo wyróżnienia w działaniach promocyjnych.
tagi: Vegeta ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...