Z rynku FMCG

Lidl ponownie partnerem programu Karta Dużej Rodziny

Wtorek, 31 lipca 2018
Po roku udanej współpracy Ministerstwo Rodziny Pracy i Polityki Społecznej oraz Lidl Polska przedłużają współpracę w ramach Karty Dużej Rodziny na kolejny rok – nowe porozumienie obejmuje okres od 1 sierpnia 2018 do 31 lipca 2019 r. Widząc potrzebę wsparcia rodzin wielodzietnych, sieć Lidl Polska ponownie zaproponuje specjalną ofertę dla beneficjentów programu m.in.: rabaty na artykuły szkolne.
Duża rodzina to ogrom szczęścia, oznacza jednak ona również duże wydatki. Dlatego sieć Lidl Polska już w ubiegłym roku postanowiła zaangażować się w program Karta Dużej Rodziny, oferując jej posiadaczom specjalne zniżki. Karta przysługuje niezależnie od dochodu rodzinom z przynajmniej trójką dzieci. Program jest realizowany przez Związek Dużych Rodzin Trzy Plus przy wsparciu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej oraz firm oferujących rodzinom specjalne rabaty i tym samym będących partnerami programu - do grona których należy również Lidl Polska. Rabaty dla posiadaczy KDR będą obowiązywały przez cały rok – kolejne promocje komunikowane będą w okresach dwumiesięcznych.

Od 1.08 do 30.09 posiadacze karty będą mogli uzyskać 10% zniżki w sklepach Lidl na produkty z takich grup asortymentowych jak m.in.: pieczywo „Chrupiące z pieca”, owoce i warzywa z „Ryneczku Lidla”, produkty dla dzieci Baby Food w słoiczkach, nabiał „Pilos”, napoje „Saguaro” czy środki czystości marki W5. Już od 13 sierpnia natomiast będzie można zrealizować zakupy z 10% zniżką na produkty i artykuły szkolne.

„Przygotowania do roku szkolnego to dla rodziców duży wydatek – zwłaszcza dla tych posiadających kilkoro dzieci w wieku szkolnym. Plecaki, tornistry, przybory do pisania, zeszyty, piórniki to tylko niektóre z produktów jakie są niezbędne w tornistrze każdego ucznia. Dlatego pierwsze zniżki dla posiadaczy Karty będzie można zrealizować w Lidlu już w sierpniu m.in. na wyprawkę szkolną. Cieszymy się, że Lidl ponownie może wspierać rodziny wielodzietne i być partnerem programu.” – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska

„Z Karty Dużej Rodziny korzysta coraz więcej osób – w tej chwili jest to już ponad 1,9 mln obywateli. To wspaniała inicjatywa, mająca na celu wsparcie rodzin. Współpraca z takimi firmami jak Lidl pozwala im zakupić wszystkie niezbędne produkty, w tym artykuły szkolne. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych działań, dlatego kontynuujemy współpracę z Lidlem w tym wyjątkowym programie – cieszę się z tego, że Lidl Polska poszerza swoją ofertę dla rodzin 3+” – zaznacza Bartosz Marczuk, Wiceminister Rodziny Pracy i Polityki Społecznej

Szczegółowe warunki promocji dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny znajdują się w regulaminie na stronie www.lidl.pl.



tagi: Lidl , Karta Dużej Rodziny ,