NASZ SKLEP zakupił większościowy pakiet w RABAT DETAL
Piątek, 27 lipca 2018
Nasz Sklep wykupił udziały większościowe w firmie Rabat Detal – jest to pakiet ponad 50 proc. Umowa została podpisana 11 czerwca i już funkcjonuje. Sieć Handlowa Rabat Detal istnieje na rynku już od ponad 20 lat i działa w różnych formatach. Od czerwca br. nowym udziałowcem został prezes Krzysztofa Tokarz będącego właścicielem GK „Specjał”.
Dzięki współpracy opartej na doświadczeniach handlowych wspólnie możemy doskonalić ofertę wsparcia dla franczyzobiorców. Nieustannie dostosowując ją do rosnących wymagań rynku. Współpraca strategiczna połączona z synergią umocni rangę w pozycji lidera w branży FMCG. Inwestycja w Rabat Detal jest naturalnym kierunkiem rozwoju. Specjał nie zamierza zmieniać jej polityki biznesowej, polegającej na współpracy z bardzo szerokim gronem dostawców- producentów, dystrybutorów. Nadrzędnym celem Specjał jest wzmacnianie franczyzobiorców, detalistów. Współpraca Rabatu i Specjału oznacza zatem wzajemne zwiększenie potencjału zakupowego w relacjach z producentami, w kontekście dostaw poszczególnych grup towarowych.
Obroty w Sieciach NASZ SKLEP, LIVIO, RABAT DETAL po połączeniu to ponad 10 mld zł obrotu. Naszym core business jest franczyza. Jesteśmy zainteresowani bardzo mocnym rozwojem w tym obszarze. Na koniec tego roku będziemy mieć liczbę ponad 6500 sklepów plus Rabat 1200, co daje około 7700 placówek handlowych.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.