Zachęcając klientów do zdrowego odżywiania Kaufland zaprojektował w swoich sklepach „Aleje Zdrowia”, dzięki którym klienci z łatwością odnajdą wysokiej jakości produkty niezbędne do prowadzenia zdrowej kuchni.
Polacy prowadzą coraz zdrowszy tryb życia, co ma swoje odzwierciedlenie w zmianie nawyków żywieniowych. Nadal jesteśmy przywiązani do kuchni tradycyjnej, jednak coraz częściej chcemy przy tym jeść zdrowo i naturalnie, ograniczać niezdrowe tłuszcze, cukier czy eliminować fast foody. Jednocześnie cenimy sobie łatwy dostęp do produktów oraz wygodę zakupów. W odpowiedzi na te potrzeby, w sklepach Kaufland powstają aleje ze zdrową żywnością.
W „Alei Zdrowia” klienci znajdą m.in. artykuły marki K-Bio spełniające normy rolnictwa ekologicznego, bez sztucznych wzmacniaczy smaku, artykuły K-take it veggie (wegetariańskie i wegańskie), produkty bez laktozy i bezglutenowe.
Pierwsza „Aleja Zdrowia” powstała w markecie we Włocławku i została oznaczona tak, by klienci z łatwością ją znaleźli. Kaufland przygotował również ulotki z kulinarnymi przepisami zdrowej kuchni. W ofercie „Alei Zdrowia” jest już ponad 200 artykułów, a asortyment będzie stale rozszerzany. Umieszczenie w jednym miejscu i wyraźne oznaczenie tej kategorii produktów spotkało się z dobrym przyjęciem i dużym zainteresowaniem klientów. Koncept „Alei Zdrowia” funkcjonuje już w ponad 30 marketach sieci. Kaufland planuje go rozszerzyć na kolejne obiekty.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.