Wiadomości

Maxima Grupe chce jesienią zakończyć integrację sieci sklepów Stokrotka i Aldik

Poniedziałek, 23 lipca 2018
Maxima Grupe, nowy właściciel Emperia Holding, rozpoczyna proces integracji sieci sklepów Stokrotka i Aldik, który potrwa do jesieni - podała Maxima w komunikacie prasowym. Połączona sieć będzie działać pod szyldem Stokrotka i na koniec roku liczyć ma 563 sklepy.
"Maxima Grupe rozpoczyna proces integracji sieci detalicznych Stokrotka i Aldik. Aldik, który został przejęty w 2012 roku zostanie włączony do Stokrotki. W tym roku Maxima Grupe przejęła Emperię Holding SA, która zarządza siecią Stokrotka. Zakończenie procesu połączenia obu spółek jest planowane na jesień" - napisano w komunikacie.

Po połączeniu sieć handlowa będzie działała pod marką Stokrotki. Po integracji i otwarciu nowych sklepów Stokrotka będzie posiadała 563 sklepy do końca tego roku.

Spółka poinformowała, że na koniec 2017 roku sieć supermarketów Stokrotka liczyła 437 sklepów i miała sprzedaż na poziomie 597 mln euro. Z kolei Aldik miał 30 sklepów i 52 mln euro sprzedaży.

Litewska grupa Maxima prowadzi sieci sklepów detalicznych w Polsce, krajach nadbałtyckich i Bułgarii. W 2017 roku jej przychody wzrosły o 4,2 proc. rdr do 2,8 mld euro.


źródło: benkier.pl


tagi: Maxima Grupe , Stokrotka , Aldik ,