Picie Tymbarkowych napojów to już społeczny zwyczaj o ściśle określonym schemacie: otwierasz butelkę i od razu czytasz, co znajduje się na Kapslu, a następnie – pokazujesz bliskiej osobie. Uczucie, gdy nasze hasło trafia w sedno, jest niezastąpione. A co, jeśli znajomego, z którym chcemy podzielić się pozytywnymi emocjami, nie ma obok? Nie trzeba czekać do kolejnego spotkania – teraz swoim Kapsel można przekazać natychmiast, on-line! A co więcej – dzięki mocy sprawczej Tymbarku zadzwoni do nas znany influencer: Zuzanna Borucka, Jaś Dąbrowski, Mariusz Kałamaga, Poszukiwacz lub Szparagi. Czym takie połączenie może zaskoczyć? Dosłownie wszystkim!
Dzięki wykorzystaniu Big Data możliwa jest wyjątkowa personalizacja wiadomości dla użytkownika.
Jak to działa? Wszystko zaczyna się od Kapsla – sczytanego za pośrednictwem aplikacji lub wybranego z dostępnych na ekranie (w przypadku braku produktu). Następnie użytkownik zaskakiwany jest „połączeniem” przychodzącym od jednego z influencerów. Dzięki wykorzystanej technologii w czasie rzeczywistym powstaje wrażenie, że „dzwoniąca” gwiazda jest dla nas jak dobry znajomy! Całość rozmowy puentowana jest zawsze zachętą do tego, by Kapsla podać dalej. Użytkownik może wtedy przekazać połączenie swojemu przyjacielowi.
Tymbark ceni prawdziwe przyjaźnie i chce je nagradzać. Dlatego każdy, kto za pośrednictwem aplikacji prześle Kapsla bliskiej osobie, może wziąć udział w konkursie. Wystarczy po podzieleniu się połączeniem odpowiedzieć na pytanie, dlaczego właśnie ta osoba je otrzymała. Na autorów najlepszych uzasadnień czekają rewelacyjne nagrody!
Kampania w Internecie właśnie ruszyła, a konkurs będzie trwał do 18 września. W puli nagród znajdą się m.in. telefony Samsung Galaxy S9, aparaty Fuji Instax, podwójne bilety do Cinema City, abonamenty w serwisach Netflix i Spotify, a także wyjątkowe Tymbarkowe worko-plecaki i skarpetki. Naprawdę warto się połączyć!
Więcej informacji o aplikacji oraz konkursie na stronie:
www.dajsiepolaczyc.pl Czas trwania konkursu: 25.06-18.09.2018 (podzielony jest na 12 tygodniowych tur)
Agencja odpowiedzialna za kreację i obsługę aplikacji: Brainbox