Sprzedaż w sklepach Stokrotka wzrosła rdr w VI o ok. 10,4 proc.
Wtorek, 10 lipca 2018
Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka, należących do Emperii Holding, wzrosła rdr w czerwcu 2018 roku o ok. 10,4 proc. do 225 mln zł - podała Emperia w komunikacie dotyczącym wstępnych wyników.
Przychody ze sprzedaży towarów w całym drugim kwartale wyniosły 645 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku o 4,4 proc. Przychody ze sprzedaży towarów w całym pierwszym półroczu wyniosły 1.323 mln zł, co oznacza wzrost rdr o 9,9 proc. W czerwcu 2018 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 1,6 proc. w porównaniu do czerwca 2017 roku. W całym drugim kwartale sprzedaż LFL spadła rdr o około 3,2 proc., a w całym pierwszym półroczu wzrosła o około 2,3 proc.
Jak podano w komunikacie, łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec czerwca wyniosła 450, a ich łączna powierzchnia handlowa wyniosła 189,8 tys. m kw.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.