Kolejna akcja lojalnościowa Biedronki zaangażowała miliony klientów
Piątek, 06 lipca 2018
Biedronce po raz kolejny udało się włączyć do wspólnej zabawy miliony klientów. W ramach akcji lojalnościowej „Dumni z naszych” w sieci sprzedano blisko 1,4 mln albumów prezentujących polskich piłkarzy i historię narodowego futbolu. W sumie klientom Biedronki wydano ponad 160 mln saszetek z naklejkami (w każdej saszetce 3 naklejki) i kartami z piłkarzami. Rekordowe okazały się: Dzień Dziecka, 23 i 24 czerwca – dzień meczu Polaków z Kolumbią oraz 29 i 30 czerwca, zaraz po meczu z Japonią.
Albumy, w których można znaleźć wiele ciekawostek na temat polskiej piłki nożnej, od początku akcji Biedronki, czyli od 7 maja br., cieszyły się dużym zainteresowaniem klientów. Jednak w Dzień Dziecka klienci pobili rekord i kupili ich największą liczbę. Tego dnia w sieci wydano też wyjątkowo dużą liczbę saszetek z kartami i naklejkami z wizerunkami piłkarzy. Klienci Biedronki otrzymali tego dnia ponad 4,4 mln saszetek z naklejkami i ponad 3 mln kart. Kolejnymi hitowymi dniami były 23 i 24 czerwca, czyli w czasie meczu polskiej reprezentacji z Kolumbią, a także dni 29-30 czerwca, po meczu z Japonią.
- Zainteresowanie naszą akcją pokazuje, że piłka nożna to nasz sport narodowy, a emocje z nią związane rozpalają wszystkich – zarówno młodszych, jak i starszych. Zależy nam na tym, by jak najwięcej naszych klientów mogło skompletować pełne albumy pamiątkowe. Wcześniej w ponad 600 sklepach naszej sieci zorganizowaliśmy akcję wymiany kart i naklejek. Teraz, na zakończenie akcji, postanowiliśmy umożliwić klientom zakup saszetek – mówi Arkadiusz Mierzwa, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska.
Biedronka sprzedaje saszetki z naklejkami i kartami do 15 lipca lub do wyczerpania zapasów w cenie 99 gr/szt. Dla osób, które dotąd przechowywały karty luzem, Biedronka wprowadziła natomiast obniżkę ostatnich egzemplarzy albumu – można je nabyć w cenie 4,99zł/szt.
W tym roku Biedronka przedłużyła umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i pozostaje Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej przez kolejne cztery lata. Sieć wspiera zarówno pierwszą reprezentację Polski, jak też reprezentację kobiet oraz kadr młodzieżowych od lat 15 do 21. Na mocy umowy z PZPN Biedronka jest również Sponsorem Głównym Akademii Młodych Orłów.
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.