Jakiś czas temu nasza sieć wyszła naprzeciw stałym klientom wprowadzając karty lojalnościowe. W związku z tym zmieniły się nieco oznaczenia cen produktów. Większa cenówka dotyczy zakupu z delikartą, mniejsza jest dla klientów nie posiadających delikarty. Osoby posiadające kartę już znają system cenówek. Natomiast ostatnio zakupy w naszym sklepie robił klient przejezdny, Pan kupił napój i bardzo się zdziwił, że cena jest inna niż podana na półce. Wykłócał się, że chce kupić w innej cenie, niż ta która jest podana na cenówce. Ekspedientka musiała zaprowadzić Pana pod półkę i pokazać, że wyższa cena dotyczy zakupu bez delikarty. Wytłumaczyła również, że niższa cena jest dla stałych klientów, którzy posiadają kartę. Na co klient odpowiedział, że oznaczenie jest niewłaściwe i powinniśmy coś z tym zrobić. Klient w końcu kupił ten napój i zalecił, by pozmieniać oznaczenia w sklepie.
Aldona Demczuk Właścicielka sklepu w Leśnej Podlaskiej
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.