Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska, zorganizowany przez polską markę pralin z portfolio spółki Colian, trwał od 1 marca do 30 kwietnia br. Przez cały czas cieszył się ogromnym zainteresowaniem projektantów, grafików, pasjonatów mody, wzornictwa i designu, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. Zadaniem uczestników było opracowanie spójnych graficznie projektów nadruku na kubek, płócienną torbę i apaszkę, inspirowanych projektem opakowania Śliwki Nałęczowskiej 350 g. Spośród blisko tysiąca nadesłanych zgłoszeń, 661 projektów spełniało wszystkie kryteria formalne i zostało poddanych ocenie jury.
Liczba nadesłanych prac mile zaskoczyła jurorów - Lidię Kalitę, projektantkę mody i przewodniczącą jury; Agnieszkę Stopyrę, cenioną ilustratorkę i graficzkę; Sonię Bohosiewicz, aktorkę, piosenkarkę i miłośniczkę designu oraz Paulinę Sykut-Jeżynę, dziennikarkę i pasjonatkę dobrego stylu. W ocenie Lidii Kality projekty nie tylko spełniały wymogi formalne, ale przede wszystkim zachwycały kreatywną interpretacją tematu, wysokim poziomem artystycznym i warsztatowym.
Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska otrzymał szerokie wsparcie medialne i PR-owe, w tym zasięgową kampanię internetową, targetowaną kampanię w social mediach, promocję w kanałach patronów medialnych oraz w kanałach własnych marki Śliwka Nałęczowska.
Kreacje na potrzeby promocji akcji przygotowała agencja KORE. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications. Patronami medialnymi konkursu są: WP.pl, Polki.pl i Poradnik Domowy.
tagi: Śliwka Nałęczowska , konkurs ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...