Kampanie i Promocje

Orzeźwiająca strona Bourbona

Poniedziałek, 11 czerwca 2018
Jim Beam przedstawia nową odsłonę drinków na bazie wariantów Jima: White, Red Stag, Honey, Apple, połączonych z prostymi dodatkami. Fred Noe z siódmego pokolenia master destylerów Jim Beama, zawsze mówi: Pij, jak Ci smakuje. My dodajemy do tego jeszcze: i nie zapomnij o dobrym jedzeniu!
Dlatego twarzą kampanii „Orzeźwiająca strona Bourbona” został Grzegorz Łapanowski, który twier-dzi, że „żyje by jeść, gotuje, by żyć”.  To właśnie on pokaże jak łączyć dania z Jim Beamem, a dokładniej - co „wrzucić” na grilla, by uzyskać doskonały duet smaków. Rezultaty tej współpracy już niedługo pokażemy światu, a tymczasem... zapraszamy na fan page Jim Beam Polska www.facebook.pl/JimBeamPoland

-Chcemy pokazać konsumentom jak łatwo łączyć jedzenie z Bourbon whiskey. Cieszę się, że do współpracy z marką Jim Beam udało nam się pozyskać jednego z najbardziej utalentowanych sze-fów kuchni - Grzegorza Łapanowskiego. Kampania już wystartowała, a kolejne wydarzenia tuż po rozpoczęciu lata - mów Edyta Sadowska - senior brand manager Jim Beam w Stock Polska.

Liczymy na Ciebie i Twoją ocenę! Będziemy monitorować sieć w poszukiwaniu hashtaga #orze-zwiającastronaburbona - jeśli chcesz nam coś powiedzieć lub ugotować: znajdziemy Cię! ;)

Za zakup mediów odpowiada agencja Rebelia Media.


tagi: Bourbon , alkohole , Jim Beam , Stock Polska , Orzeźwiająca strona Bourbona ,