Rozpoczęła się największa w tym roku kampania marketingowa E.Leclerc. Akcja promująca cykl katalogów obejmuje spoty telewizyjne, radiowe oraz działania w internecie. Kampania wystartowała 22 maja i potrwa do 19 czerwca.
W ramach kampanii przygotowano serię kilkunastosekundowych spotów wideo i audio prezentujących ofertę promocyjną, która będzie obowiązywała w najbliższych tygodniach. Emisje filmów reklamowych zaplanowano w ponad stu stacjach telewizyjnych, w tym: TVP 1, TVP 2, Polsacie i TVN oraz ich kanałach tematycznych, a także na platformach VOD. Animacje wpisują się w zmienioną w tym roku identyfikację wizualną E.Leclerc. Natomiast kampania radiowa obejmie RMF FM, Radio Zet i Program Trzeci Polskiego Radia. Reklamom w mediach będą towarzyszyły działania w kanałach social media marki.
W cyklu czterech katalogów zostaną zaprezentowane grupy produktów w promocyjnych cenach. Motywem przewodnim gazetek będzie hasło „Dołącz do Drużyny”, nawiązujące do mundialu w Rosji. W ofercie znajdą się gadżety dla kibiców, takie jak stroje w biało-czerwonych barwach, piłki i zabawki z motywami odnoszącymi się do reprezentacji Polski. Pierwszy z katalogów obowiązuje do 3 czerwca.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.