Agencja strategiczno-kreatywna BE7 zajęła się repozycjonowaniem marki CLIC, opracowaniem strategii i komunikacji.
W chwili obecnej w portfolio produktów FRUIT OCEAN występują trzy napoje pod marką CLIC: CLIC ACTIVE, CLIC CALORIE BURN oraz CLIC VITALITY. Firma ma plan także na kolejne linie produktowe napojów funkcyjnych, widząc duży potencjał tej kategorii.
„Konsumenci z jednej strony przyzwyczają się do marek i ich produktów, z drugiej – nieustannie poszukują i sięgają po nowości. Dlatego zmiana wizerunku marki, choć wiąże się z wieloma wyzwaniami, jest na stałe wpisana w jej historię. Dla CLIC’a nadszedł czas zmian. To bardzo ekscytujący moment zarówno dla Klienta jak i dla nas - twórców nowej strategii i platformy komunikacji. Już niedługo "odpalimy" markę CLIC na nowo, włączając konsumentów w jej świat, nadając jej bardzo wyrazisty charakter” – mówi Aleksandra Szczykutowicz, Project Manager BE7.
Agencja BE7 została zaproszona do przeprowadzenia relaunchu marki CLIC. W ramach współpracy przygotowała strategię wraz z komunikacją dla całej gamy produktowej, zajmując się także projektem nowych etykiet.
BE7 prowadzi kampanię wizerunkowo-sprzedażową, która wystartowała już w sektorze B2B. Niebawem ruszą działania kierowane do konsumentów.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.