Handel

Sephora prezentuje nowy koncept perfumerii w Galerii Mokotów

Poniedziałek, 28 maja 2018
Zmodernizowana perfumeria, otwarta 23 maja, o powierzchni 400 m² to wizytówka sieci, będąca kolejną odsłoną nowego konceptu. Jego wdrażanie sieć rozpoczęła w ubiegłym roku. Sephora dzięki nowej odsłonie wzbogaca doświadczenia zakupowe i angażuje klientów m.in. poprzez usługi i serwisy skupione wokół strefy Beauty Hub. Siła perfumerii Sephora w Galerii Mokotów to również unikalny asortyment marek, które dostępne są na wyłączność w sieci.
Huczne powitanie

Na klientów w dniu otwarcia czekały liczne niespodzianki przygotowane przez Sephora: unikalny asortyment, prezenty od Sephora i partnerskich marek do zakupów oraz atrakcyjny rabat na cały asortyment. Na pierwsze 100 osób, które dokonały zakupów czekał prezent specjalny: wakacyjna torba wraz z topowymi kosmetykami. Tradycyjnie otwarcie nowej perfumerii świętowano przy dźwiękach klubowej muzyki serwowanej przez DJ-a, a klienci mogli obejrzeć zaskakujące pokazy taneczne. Na wszystkich odwiedzających perfumerię czekała również interaktywna gra oraz „Magic Mirror” – zabawy, dzięki którym zdobyć można kosmetyczne upominki i rabaty na zakupy w Sephora. Świętowanie otwarcia trwa do 28 maja – przez 5 dni odwiedzający perfumerię skorzystać mogą z bezpłatnych usług i konsultacji przygotowanych przez Sephora oraz partnerskie marki takie jak: La Prairie, Lancome, Dior, czy Benefit i wiele, wiele innych! W dniach 23-24 maja odbywały się pokazy makijażu i stylizacji fryzur z Bumble and bumble na terenie otwartej perfumerii, przygotowane również we współpracy z partnerami Sephora.

Nowy koncept stawia na usługi

Nowy koncept perfumerii Sephora eksponuje szczególnie strefę usług obejmującą m.in. Sephora Make Up Bar, który wśród innych serwisów, oferuje bezpłatne 15-minutowe metamorfozy nie wymagające wcześniejszych zapisów. Obok nich na klientów czeka Brow Bar Benefit oraz konsultacje pielęgnacyjne. Wszystkie usługi skoncentrowane są w centralnie ulokowanej strefie Beauty Hub. Niebawem w perfumerii zadebiutuje też zupełnie nowa usługa – personalizacja produktów zakupionych na prezent czyli bezpłatne grawerowanie butelek perfum oraz innych produktów kosmetycznych zakupionych w Sephora.

- Nowy koncept perfumerii Sephora powstał między innymi w efekcie konsultacji z młodymi konsumentami. Nasi klienci uwielbiają nowości i eksperymentowanie z nowymi lookami oraz technologiami. Dlatego Sephora w nowym koncepcie wraz z Beauty HUB, czyli miejscem, w którym klienci poznają świat piękna, bardzo szybko zdobywa serca odwiedzających nasze perfumerie – mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalny Sephora Polska.

Unikalny asortyment

Perfumeria Sephora w Galerii Mokotów to bogactwo marek makijażowych dostępnych na wyłączność w sieci, takich jak: Zoeva, Huda Beauty, Becca, Too Faced, czy kultowa Kat von D Beauty. Miłośnicy naturalnych składników znajdą w niej także serię marek i produktów pielęgnacyjnych pełnych natury – w tym nowe, długo oczekiwane, trendy marki takie jak Youth to the People czy Boscia. W perfumerii zadebiutuje również długo oczekiwana przez klientów, pielęgnacyjna marka Orlane.


Perfumeria Sephora w Galerii Mokotów, o powierzchni 400 m², ulokowana jest na parterze, przy fontannie głównej. Otwarta będzie od poniedziałku do soboty w godzinach 10.00-22.00, a w niedziele handlowe od 10.00 do 21.00.



tagi: Sephora , perfumeria , Galeria Mokotów ,