Na oficjalne statystyki musimy jeszcze poczekać, jednak organizatorzy zapowiadali, że targi spożywcze odwiedzi ponad 110 tys. osób związanych z branżą FMCG. Liczba ta jest jak najbardziej prawdopodobna.
Nasza redakcja była na targach z anglojęzycznym magazynem promującym polskie produkty za granicą – Food from Poland. Magazyny można było znaleźć na dwóch wyspach wystawienniczych zorganizowanych przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa w hali W4 oraz w strefie Press Corner w hali E5.
Na targach nie mogło zabraknąć firm z Polski. Na tegorocznej edycji swoje produkty prezentowało wielu rodzimych wystawców. Część z nich znajdowało się w hali W4 w specjalnie przygotowanej polskiej strefie pod patronatem Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa. Polskie flagi, slogany „Poland tastes good” i atrakcyjne wizualizacje polskiego eksportu spożywczego przyciągały uwagę i ciężko było je przegapić.
Organizatorzy targów postawili sobie trzy główne zadania na tegoroczną edycję: rozwijać biznes w Chinach, wspomagać wprowadzanie na rynek nowych produktów i nowych kategorii produktowych oraz rozwijać sieć sprzedaży wystawiających się firm.
Najczęściej kupowanymi, importowanymi obecnie kategoriami produktów spożywczych do Chin są: produkty mleczne (49%), artykuły dla dzieci (40%), orzechy (36%), alkohol (27%), napoje (24%) oraz słodycze i ciastka (19%) (źródło: SIAL China).
Prezentujemy Państwu krótką fotorelację z targów, a już niebawem na stronach foodfrompoland.pl i hurtidetal.pl oraz na fanpage HURT&DETAL materiał video z wywiadem z Katarzyną Szymańską, Kierownikiem Wydziału Współpracy z Przedsiębiorcami, Departament Wsparcia Eksportu.
tagi: sial , china , shanghai , szanghaj , targi ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...