7 maja wystartowała kampania promująca Przyprawę w płynie MAGGI pod hasłem „Daj się zaskoczyć”. W ramach aktywności w mediach pojawiły się 2 spoty, które swoim zasięgiem objęły największe stacje telewizyjne (m.in. – TVN, Polsat, TVP a także kanały tematyczne Polsat i TVN). Działania wspiera także kampania digitalowa obejmująca m.in. serwisy VOD, Instagram oraz Facebook.
Celem najnowszej kampanii jest rozszerzenie repertuaru dań z zastosowaniem Przyprawy w płynie MAGGI oraz przypomnienie konsumentom jak wiele kulinarnych możliwości daje im MAGGI w codziennym gotowaniu.
Za przygotowanie i kreację kampanii odpowiada agencja Publicis. Media do najnowszej kampanii zaplanował i zakupił natomiast dom mediowy Wavemaker.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.