McDonald’s rusza z usługą dostaw w aplikacji Uber Eats w stolicy Dolnego Śląska.
Poniedziałek, 30 kwietnia 2018
Od poniedziałku, 23 kwietnia w wybranych restauracjach McDonald’s we Wrocławiu można już zamówić swoje ulubione produkty z dostawą do domu. Zamówienia można składać poprzez aplikację Uber Eats.
Poszerzanie dostępności swojej oferty i wprowadzanie nowych udogodnień to cele, które stale towarzyszą McDonald’s. W lipcu 2017 roku sieć wprowadziła usługę dowozu produktów, a pierwszym miastem, w którym zaoferowano takie rozwiązanie była Warszawa. Kolejnymi miastami do których zawitało McDelivery były Poznań i Kraków. Teraz do tego grona dołączył również Wrocław.
Tak jak w pozostałych miastach dostawy są realizowane w godzinach od 11:00 do 23:00. We Wrocławiu obsługuje je 7 restauracji McDonald’s. Użytkownicy aplikacji mobilnej Uber Eats mogą korzystać z niemal całej oferty klasycznej i McCafé dostępnej w tych samych cenach, co w lokalach sieci, powiększonych jedynie o cenę usługi dowozu.
- Dzięki McDelivery nasi goście nie muszą wychodzić z domu, biura lub imprezy, aby korzystać z McDonald’s. Możliwość zamawiania poprzez aplikację Uber Eats cieszy się dużym zainteresowaniem zarówno wśród mieszkańców Warszawy, Poznania, jak i Krakowa. Mamy nadzieję, że mieszkańcy Wrocławia również docenią tę formę korzystania z usług McDonald’s – mówi Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.