Klieci będą mogli spróbować francuskich produktów, m.in. serów Brie Ermitage, koziego pleśniowego Chevre du Poitou czy La Galette, pasztetów z dzika oraz królika, wędzonych piersi z kaczki, a także musztard (miodowej, starofrancuskiej), oliwek z czosnkiem, faszerowanych migdałami oraz kaw i słodyczy.
"Aperitif po francusku" jest święto francuskiej sztuki kulinarnej oraz francuskiej kultury, obchodzone corocznie w czerwcu w ponad 20 krajach świata. W Polsce głównym partnerem akcji już po raz 6 został Carrefour.
W akcji udział biorą wszystkie warszawskie hipermarkety Carrefour (Arkadia, Bemowo, Reduta, Targówek, Wileńska, Galeria Mokotów) oraz dwa supermarkety Carrefour (Złote Tarasy i Ekspress Sadyba).
(MN, maj)
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...