„Top Grill – wszystko na grilla mamy” – Stokrotka z nową kampanią promocyjną
Czwartek, 26 kwietnia 2018
Stokrotka rozpoczyna swoje działania komunikacyjne w ramach kampanii „Top Grill – wszystko na grilla mamy”. Akcja ma zachęcić konsumentów do odwiedzenia sklepów sieci i zapoznania się z ich bogatą ofertą produktów na grilla.
– Już wkrótce długi weekend majowy, który wiele osób spędza przy grillu w gronie rodziny oraz znajomych. Poprzez działania komunikacyjne chcemy podkreślić, że w naszych sklepach klienci znajdą całą gamę wysokiej jakości produktów, które doskonale nadają się na tę okazję. – mówi Magdalena Milewska, kierownik Działu Marketingu w Stokrotka Sp. z o.o.
Kampania promocyjna ma charakter ogólnopolski i obejmuje spoty radiowe i telewizyjne oraz działania reklamowe w social mediach. Spot reklamowy będzie można również obejrzeć na kanale YouTube.
Zgodnie z przyjętą strategią marketingowo-reklamową w ramach tej kampanii duży nacisk kładziemy również na wykorzystanie firmowych kanałów do komunikacji z klientami. Będą to nośniki własne, m.in. materiały POS w sklepach, gazetki promocyjne, strona internetowa oraz działania w mediach społecznościowych. – dodaje Magdalena Milewska.
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.