Od niespełna pięciu miesięcy na półkach, a już zachwycają wysoką jakością i skutecznością działania – mowa o produktach marki Flo. W skład oferty wchodzą m.in. płyny i balsamy do mycia naczyń, płyny uniwersalne do mycia podłóg oraz płyny i koncentraty do płukania. Innowacyjne produkty marki Flo łączą w sobie troskę o czystość w domu i ochronę środowiska.
Wydajne, skuteczne, delikatne i wysokiej jakości – takie są pierwsze opinie klientów na temat produktów marki Flo. Detaliści mimo obaw przed wprowadzeniem zupełnie nowej, nieznanej na rynku marki są zgodni i przyznają, że była to dobra decyzja.
Na uwagę zasługuje nie tylko skuteczność tych produktów, ale również receptury oparte o naturalne olejki i ekstrakty z owoców i kwiatów. Płyny są delikatne dla skóry rąk, a także zawierają konserwanty o niskim potencjale alergizującym i starannie dobrane kompozycje zapachowe. Produkty pięknie pachną, a co najważniejsze – nie zawierają fosforanów ani parabenów.
Wśród marek wiodących
Marka Flo z całą linią produktów w hali Marpol pojawiła się na początku roku. Jak informuje kierownik, Piotr Urbaniak pierwsze opinie klientów są bardzo pozytywne. „Nasi klienci śmiało porównują produkty Flo do marek wiodących na rynku. Przede wszystkim nie ustępują im jakością, są wydajne, mają ładny zapach i co najważniejsze są skuteczne. Jak na tak krótką obecność na półkach po sprzedaży wyraźnie widać, że klienci są zainteresowani tymi produktami i do nich wracają. Nowości wymagają ugruntowania na rynku, wypracowania opinii i odpowiedniego zareklamowania. Producent marki Flo jest w tych działaniach bardzo aktywny. Produkty są widoczne na billboardach, w gazetkach promocyjnych i przede wszystkim na półkach z dodatkowymi materiałami POS i ekspozytorami. Jest dużo producentów, którzy wchodzą z nowymi produktami i w przypadku, gdy firma nie ma odpowiedniej strategii marketingowej nie osiąga dużych wyników sprzedażowych. W przypadku marki Flo jak sam zauważyłem firma prowadzi odpowiednie działania, które zwracają uwagę klientów, m.in. ustawia cenę na takim poziomie, by była atrakcyjna i jednocześnie kojarzyła się z marką z wyższej półki. Dzięki obecności Przedstawiciela Handlowego, nie musimy się martwić o dostępność produktów, ekspozycję na półce i wprowadzanie akcji. Przedstawiciel kontroluje jak działa konkurencja, jakie są preferencje na poszczególne płyny oraz monitoruje ceny” – przyznaje Piotr Urbaniak.
Pierwsze hity sprzedażowe
Podjęcie decyzji o wprowadzeniu nowych i nieznanych konsumentom produktów jest zawsze trudne i wiąże się z wieloma obawami. Jednak nie w przypadku marki Flo, która w sklepie pana Radosława Kowalczyka na półkach pojawiła się w lutym. „Szybko się okazało, że wszelkie obawy, które mi towarzyszyły przed wprowadzeniem były nieuzasadnione. Klienci, którzy raz wypróbują produkty Flo, wracają i sięgają po kolejne płyny tej marki. Przede wszystkim zachęca ich przystępna cena oraz wysoka jakość. Osobiście już sprawdziłem skuteczność i jakość produktów we własnych domu dlatego z czystym sumieniem polecam je każdemu.
W tej chwili jestem zadowolony, że mam markę Flo w moich dwóch sklepach, ponieważ są one konkurencją dla innych znanych pozycji na półce. A dzięki temu, że produktów tej marki nie ma w marketach my możemy być bardziej konkurencyjni. Mamy dostępne płyny do mycia naczyń, płyny do płukania tkanin oraz płyny uniwersalne, które są hitem sprzedaży. Ten produkt już zamawiam paletami!” – przyznaje właściciel sklepu pan Radosław Kowalczyk.
Monika Kociubińska