Sytuacje, które nam się w sklepie przytrafiają, rzadko złoszczą. Po tylu latach w tej branży człowiek robi się bardzo odporny na stres. Żartuję sobie, że z równowagi jest w stanie wyprowadzić mnie jedynie mój syn. Ale zabawne chwile mamy niemal każdego dnia. Nagminne jest już przekręcanie nazw produktów czy wręcz tworzenie własnego nazewnictwa. Bardzo bawi nas klientka, która zawsze szuka mydła lewandowego. Ale kiedyś pewna kobieta przyszła po kija do mopsa. Bardzo ciężko wtedy się nie roześmiać, ale nie chcąc urazić klienta zawsze trzeba grzecznie pokazać gdzie może znaleźć to, po co przyszedł.
Anna Chalimoniuk Ekspedientka w sklepie w Międzyrzecu Podlaskim
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.