W naszej codziennej pracy zdarzają się sytuacje, które działają nam na nerwy, a klienci notorycznie je powtarzają. Są osoby, które przychodzą na zakupy i przy wejściu nie biorą koszyka. Podchodzą do kasy, kładą produkty, po czym idą na sklep i sięgają po kolejne. My zaczynamy nabijać na kasę zakupy tego klienta, ale okazuje się, że on wcale nie skończył i trzeba czekać aż wszystkie towary zniesie na ladę. W tym momencie inni klienci denerwują się bo tworzy się kolejka. Ale niedomyślny klient nie zwraca na to uwagi. Dalej na spokojnie kontynuuje swoje zakupy i blokuje kasę. Jest to sytuacja, która nas jako kasjerki denerwuje, ponieważ nie możemy liczyć kolejnej osoby i usprawnić pracy. Nie pozostaje nam nic tylko czekać. A może powinnyśmy zwrócić mu uwagę?
Patrycja Markowska, Gosia Marjan Kierowniczki sklepu w Warszawie
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.