1 stycznia 2009 roku weszła w życie podwyżka akcyzy, co przełożyło się na podwyżki cen. Jednocześnie na rynku panuje spowolnienie gospodarcze, które powoduje zaciskanie pasa przez Polaków, co jest powodem spadku sprzedaży alkoholi.
Rzeczpospolita dotarła do badań, z których wynika, że po zebraniu danych sprzedażowych za I kwartał 2009 roku od kampanii piwowarskich okazuje się, że nie tylko spadła sprzedaż mocnych alkoholi. Spadek sprzedaży dotknął również segmentu piwa, gdzie wstępne statystyki wskazują na spadek o jedną dziesiątą niż przed rokiem.
(MN)
tagi: alkohol , akcyza , banderole ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...