W promocji „Imprezowa Wena +1000 PLN-A” Desperados jako pierwsza marka na rynku wykorzystuje płatności mobilne BLIK, umożliwiające wypłatę gotówki bez potrzeby użycia karty płatniczej. System działa w większości bankomatów w całej Polsce (ponad 17 tys. punktów). Wystarczy znać numer czeku i kod PIN. W taki właśnie sposób można błyskawicznie odebrać nagrodę w loterii Desperadosa.
Desperados to marka młodych, których najlepiej opisuje pojęcie „mobilność”. Nie rozstają się ze smartfonami, żyją on-line, a internetowe komunikatory są dla nich naturalną i najszybszą formą kontaktu z otoczeniem. Desperados daje więc swoim fanom proste narzędzia dopasowane do ich stylu życia. - W ubiegłym roku w akcji „Dotacje na kreacje” jako pierwsi w Polsce wykorzystaliśmy w loterii sztuczną inteligencję. Stworzyliśmy na Messengerze Desperadosa bota, który pomagał konsumentom w rejestracji kodów i odpowiadał na ich pytania. W tym roku do szybkiej komunikacji na Messengerze dołącza błyskawiczna wypłata wygranej w bankomacie - podkreśla Agata Karwowska, junior brand manager marki.
Tak szybkiej gotówki jeszcze nie byłoPod kapslami i zawleczkami promocyjnych opakowań Desperadosa znajdują się unikalne kody. Kod należy wpisać w aplikacji Messenger w oknie rozmowy z oficjalnym profilem marki Desperados www.facebook.com/desperados.Pol/ lub na stronie desperados.com. Natychmiast po wbiciu kodu uczestnik promocji otrzyma informację czy wygrał. Do zdobycia jest 9945 nagród pieniężnych o wartości 50 zł, 100 zł, 500 zł oraz 1000 zł. Loteria trwać będzie aż 5 miesięcy, a do wygrania jest w sumie ponad 1 mln zł.
Wygraną gotówkę można wypłacić BLIKiem w najbliższym bankomacie z tą funkcją natychmiast po trzymaniu informacji o nagrodzie. Zwycięzcy błyskawicznie otrzymają czek do wypłaty w wiadomości na Messengerze, a PIN do zatwierdzenia transakcji - sms-em. Nagrody czekają w jednym z bankomatów sieci Euronet, BZ WBK S.A., PKO BP, Millenium, ING Bank Śląski, Euronet, ITCARD eCard S.A. Wygraną można otrzymać także przelewem.
Loterię „Imprezowa wena + 1000 PLN-A” wspierać będzie szeroka kampania we wszystkich mediach oraz punktach sprzedaży. W połowie kwietnia w telewizji wystartuje nowy spot, a w Internecie będzie można oglądać specjalny program „Studio Imprezowej Weny”. Co dwa tygodnie nowe odcinki pojawiać się będą równolegle w kanałach influencerów, którzy będę je prowadzić oraz na Facebooku Desperadosa.
Za komunikację ATL, działania digital oraz social media marki Desperados odpowiada agencja K2. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Za komunikację PR odpowiada Agencja Roots.
Więcej informacji na
www.desperados.com