Marka Specjal strategicznym sponsorem klubu żużlowego MRGARDEN GKM Grudziądz
Czwartek, 05 kwietnia 2018
Piwo Specjal oraz klub żużlowy MRGARDEN GKM Grudziądz łączą siły. Dwie wizytówki północnego regionu Polski rozpoczynają współpracę, w ramach której marka pojawi się m.in. na stadionie. Umowa została podpisana przed pierwszym meczem nowego sezonu i będzie obowiązywała przez najbliższe trzy lata.
Specjal to marka od zawsze związaną z północnym regionem Polski, a dzięki współpracy z GKM otwiera kolejny rozdział w wspieraniu lokalnych symboli. Logo Specjala pojawi się m.in. na stadionie grudziądzkiego klubu, który przygotowuje się właśnie do kolejnego sezonu na najwyższym poziomie rozgrywkowym.
– Jako jedna z największych marek regionalnych Specjal od lat aktywnie angażuje się w najważniejsze lokalne inicjatywy, w tym wydarzenia sportowe. Północna część Polski to miejsce o wspaniałych żużlowych tradycjach, a w klubie GKM Grudziądz widzimy ogromny potencjał na ich kontynuowanie - mówi Katarzyna Wierzchowska, brand manager marki Specjal w Grupie Żywiec.
– Z przyjemnością obserwujemy jak dynamicznie rozwija się GKM i jako sponsor strategiczny będziemy wspierać drużynę w dalszych działaniach. Jesteśmy dumni, że możemy być partnerem najwyżej notowanego w regionie klubu żużlowego i wraz z kibicami emocjonować się meczami GKM-u w nadchodzących sezonach – dodaje Jacek Caputa, event manager w Grupie Żywiec.
GKM Grudziądz od trzech lat występuje w PGE Ekstralidze, w poprzednim sezonie zajmując szóste miejsce. W nadchodzących rozgrywkach ambicje są jeszcze większe. W awansie do czołowej czwórki pomóc ma m.in. pozyskanie Przemysława Pawlickiego, który w tym roku będzie stałym uczestnikiem prestiżowego cyklu FIM Speedway Grand Prix. Zespół może też liczyć na wspaniałych kibiców, którzy na każdym meczu szczelnie wypełniają stadion, a po modernizacji stadionu będą mogli w jeszcze lepszych warunkach dopingować drużynę.
– To budujące, że nasze ostatnie działania przełożyły się na pozyskanie nowego partnera, który stał się dla nas sponsorem strategicznym. Dzięki marce Specjal zyskujemy bardzo duże wsparcie i liczymy, że pomoże nam ono realizować nasze ambitne cele i podnosić poziomu sportowy drużyny. Wierzę, że współpraca na zasadach wzajemnego partnerstwa przyniesie Specjalowi oraz nam dużo satysfakcji. Jesteśmy przekonani, że poprzez wspólne działania z nami marka Specjal umocni swoją pozycję w regionie, a my już teraz możemy obiecać, że pomożemy w osiągnięciu tego celu – mówi prezes klubu MRGARDEN GKM Grudziądz Arkadiusz Tuszkowski.
Zespół rozpocznie sezon już w najbliższą niedzielę 8 kwietnia, o godz. 16:30. Na własnym stadionie podejmie Włókniarza Częstochowa, piąty zespół poprzedniego sezonu.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.