Mecze biało-czerwonych to dla wszystkich fanów największe piłkarskie święto i moment, kiedy w szczególny sposób chcemy pokazać nasze wsparcie dla zawodników. Nieodłącznym elementem kibicowania są gadżety w barwach narodowych, jak np. szaliki i koszulki. Takim atrybutem każdego kibica może być w tym roku biało-czerwona chusta z podpisem Adama Nawałki, którą wygrać można jedynie w loterii Warki.
Szansę na zdobycie biało-czerwonej chusty kibica ma każdy pełnoletni konsument, kupujący Warkę Jasne Pełne lub Warkę Strong w promocyjnym opakowaniu. Informacja o nagrodzie znajduje się pod kapslem lub zawleczką. Wygrane chusty, a także piwa Warka Jasne Pełne odbierać można w wybranych sklepach, których aktualna lista znajduje się na stronie
warka.com.pl.
– Jako marka o piłkarskich korzeniach, Warka chce towarzyszyć fanom futbolu w najważniejszych dla nich momentach i inspirować do kibicowania naszym zawodnikom. A jak kibicowanie, to tylko w barwach narodowych, o czym dobrze wiedzą mieszkańcy Planety Warka, gdzie w dniu meczu każdy ubiera się w barwy biało-czerwone – mówi Ewelina Kawnik, kierownik marketingu marki Warka w Grupie Żywiec. – Chusta kibica, którą rozdajemy w naszej loterii, jest symbolem wsparcia dla naszej drużyny i wspólnego przeżywania piłkarskich emocji – dodaje.
Loterii towarzyszy kampania telewizyjna w ogólnopolskich kanałach. Od początku kwietnia emitowany jest nowy spot, w którym oglądamy biało-czerwoną Planetę Warka szykującą się do piłkarskiego święta pod okiem trenera Adama Nawałki. Działania promocyjne obejmują także kampanię w serwisach VOD i w social mediach, oraz dedykowane materiały w punktach sprzedaży.
Za organizację loterii „Warka biało-czerwoni” odpowiada G3 Group. Kreację komunikacji z udziałem Adama Nawałki stworzyła Agencja 2012. Opiekę menedżerską sprawują agencje BSS Group i XBRAND. Planowaniem i zakupem mediów w zajmuje się dom mediowy Starcom. Działania w kanale digital i w social mediach prowadzi agencja The Digitals, a wsparcie PR zapewnia Agencja ROOTS.