Z racji tego, że mam dużo starszych klientów, bardzo sympatycznych, zdarza się, że przekręcają nazwy produktów. Bawi nas jedna Pani, która zresztą wie, że się z tego śmiejemy, ale zawsze mówi tak samo. Dla niej kawa Maxwell House to House Mouse. Śmieje się razem z nami. Mamy przystanek autobusowy przy sklepie i bardzo często w pośpiechu klienci zostawiają u nas różne rzeczy. Przed świętami kiedy mamy dużo większy ruch i każdy jest zabiegany zdarza się to notorycznie. Raz jednej Pani wypadło tysiąc złotych. Na szczęście ekspedientka znalazła i oddała pieniądze. Często zdarza się, że klienci gubią u nas np. dowód osobisty. Jednak zawsze wracają po zgubione rzeczy i są wdzięczni za to, że je przetrzymaliśmy. W okresie przedświątecznym jest szaleństwo bo każdemu się spieszy. Zwłaszcza kobiety są zaganiane a wiadomo, że jak się człowiek spieszy… można o czymś zapomnieć albo coś zgubić.
W 2025 r. sytuacja na polskim rynku pracy powinna pozostać...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.