Cukierki „Pszczółki” w 2 tysiącach placówek Poczty Polskiej
Czwartek, 08 marca 2018
Fabryka Cukierków „Pszczółka” wprowadziła swoje produkty do placówek Poczty Polskiej w całym kraju. Konsumenci mogą kupić czekoladowe nowości, które firma z powodzeniem wprowadza na rynek od roku, po uruchomieniu w Lublinie, jednej z najnowocześniejszych fabryk w Europie.
- Współpraca z Pocztą Polską trwa już od dłuższego czasu. W grudniu w placówkach pojawiła się specjalna świąteczna edycja nowych wyrobów czekoladowych Fabryki Cukierków “Pszczółka”. Akcja cieszyła się wyjątkowym zainteresowaniem, dlatego zdecydowaliśmy o umieszczeniu w oddziałach Poczty Polskiej także nowych produktów - pralinek, cukierków czekoladowych, oraz galaretek. Zależy nam, by konsumenci mieli łatwy dostęp do naszych cukierków, dlatego poza tradycyjnymi kanałami sprzedaży, zdecydowaliśmy się na tę niestandardową formę dotarcia do klientów - mówi Aleksander Batorski, prezes zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka” sp. z o.o.
Ekspozytory ze słodyczami można znaleźć w ok. 2 tysiącach placówkach Poczty Polskiej. Na specjalnie przygotowanych standach konsumenci znajdą słodycze “Pszczółki”, które są dostępne w poręcznych torebkach typu stabilo. Są to między innymi cukierki: Pychałki , Piknikowe, Czekoladowe Fantazje, Słoneczne- galaretki, oraz Czekoladowe Sympatie.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.