Kwestia utrzymania czystości w obrębie powierzchni sklepowej jest o tyle ważna, że zazwyczaj to właśnie ten czynnik stanowi jedno ze znaczących kryteriów decyzji, rzecz jasna poziom cen również ma wpływ na wybór sklepu który odwiedzamy, jednak doświadczenie pokazuje, że wielu klientów ceni sobie wysoki poziom czystości w odwiedzanych sklepach i zdecydowanie woli zakupy w schludnych miejscach niż w obiekcie nieprzestrzegającym norm higieny.
Handel to branża, w której stale zachodzą dynamiczne zmiany – nie tylko w obrębie samych technik sprzedażowych, merchandisingowych czy wprowadzaniu nowych funkcjonalności, ułatwiających konsumentom zakupy. Zmieniają się również technologia czyszczenia i organizacja pracy, pojawiają się nowe rodzaje zanieczyszczeń, które trzeba efektywnie usuwać. Siłą rzeczy konieczne jest, by producenci urządzeń czyszczących dopasowywali swoją ofertę do zmieniającego się zapotrzebowania rynkowego. Firma Kärcher od dłuższego czasu wprowadza innowacje i rozwiązania, których jedynym celem jest zwiększenie efektywności sprzątania oraz wydajności poszczególnych typów urządzeń czyszczących.
Nowatorskim rozwiązaniem w czyszczeniu przemysłowym jest zastosowanie profesjonalnej parownicy która skutecznie usuwa różne rodzaje uciążliwych zabrudzeń z wszystkich wodoodpornych powierzchni: w tym wielu rodzajów podłóg, a także luster czy sanitariatów. Zastosowany system dwóch zbiorników na wodę, w którym jeden z nich może być uzupełniany podczas pracy bez potrzeby jej przerywania. Dzięki optymalnej pojemności parownica może długo pracować bez konieczności uzupełniania wody czego efektem jest bezproblemowa i sprawna praca. Strumień gorącej wody z łatwością usuwa oporne zabrudzenia. Ponadto zastosowany zintegrowany schowek pozwala przechowywać potrzebne akcesoria na parownicy dzięki czemu zawsze znajdują się „pod ręką”. Parownica gwarantuje higieniczne czyszczenie bez użycia środków czyszczących. Urządzenie świetnie nada się do czyszczenia nie tylko podłogi ale również sanitariów, wszelkich ciężko dostępnych zakamarków jak również chłodni i lad sklepowych. Do czyszczenia wykorzystywana jest tylko woda, a nie środki czyszczące co wprost przekłada się na oszczędności finansowe.
Kolejną propozycją dla szeroko pojętego handlu są szorowarki czyli urządzenia, które zadbają o różnego rodzaju posadzki. Wybór konkretnego modelu zależy przede wszystkim od metrażu i rodzaju podłoża, z jakim mamy do czynienia. W ofercie firmy Kärcher znajdują się modele szczególnie polecane dla handlu. Są to szorowarki ręczne, które dzięki swoim kompaktowym rozmiarom sprawdzą się szczególnie na małych i średnich powierzchniach. Urządzenia te są niezwykle kompaktowe a przy tym wyjątkowo mobilne i zwrotne. Zastosowane elastyczne, gumowe listwy ssące skutecznie zbierają wodę zarówno podczas przemieszczenia się urządzenia do przodu jak i do tyłu, pozostawiając podłogę niemal całkowicie suchą, dzięki czemu klienci mogą w bardzo krótkim czasie korzystać z posadzki zaraz po jej umyciu. Urządzenia mogą być wyposażone w szczotkę walcową, która bardzo skutecznie doczyszcza wszelkie zabrudzenia również na powierzchniach które nie są idealnie płaskie. W trybie eco!efficiency emisja hałasu jest bardzo niska dzięki czemu urządzenia mogą być wykorzystywane gdy klienci przebywają w sklepie.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.