Technologia

Datalogic wraz z Mercator S. przedstawiają rozwiązanie Self-Shopping na „Poland & CEE Retail Summit 2018”

Środa, 07 marca 2018
Datalogic, światowy lider na rynku automatycznego gromadzenia danych i automatyzacji procesów, w dniach 13-14 marca zaprezentuje na żywo w Warszawie podczas Poland & CEE Retail Summit 2018 rozwiązanie do self-shoppingu.
W trakcie warsztatów pod tytułem “Customer Engagement Relationship in the New Retail”, Datalogic przedstawi swoją wizję trendów oraz technologii przyszłości, które pozwalają budować trwałe relacje z klientami  na rynku Retail. Dzięki nim operacje w sklepie przebiegać będą płynniej, a tranzakcje POS szybciej oraz bardziej przyjaznie dla klienta.

Dzięki doskonałym relacjom z Marcator S., jednym z głównych graczy na rynku retail w krajach Bałkańskich, Datalogic w trakcie warsztatów przeprowadzi rozmowę z Panem Damjan’em Miočinović’iem, dyrektorem ds. Wsparcia Aplikacji Biznesowych w firmie Marcator S., który podzieli się swoimi doświadczeniami, wynikami, a także opowie o korzyściach wynikających z inteegracji systemu Self-Shopping na Serbskim rynku  retail.

"Nasi klienci byli tak zadowoleni z sytemu do Self-Shoppingu, że musieliśmy zwiększyć liczbę urządzeń Joya w naszych sklepach, tak aby zaspokoić na nie popyt, gdyż te mobilne komputery były ciągle na zakupach" - wyjaśnia Damjan Miočinović i kontynuuje " wyniki przekroczyły wszelkie nasze oczekiwania, ze względu na wzrost średniej kwoty rachunku za zakupy, skuteczność płacenia oraz wzrost lojalności klientów. Zdecydowanie będziemy kontynuować wdrażanie rozwiązania w innych sklepach i hipermarketach naszej sieci handlowej. Jako potwierdzenie naszej udanej współpracy z Datalogic, chętnie dzielimy się naszym doświadczeniem na Poland & CEE Retail Summit".

"Obecność Pana Damjana podczas naszych warsztatów w Warszawie jest dla nas bardzo ważne. Mercator wzmacnia i udawadnia skuteczność naszego rozwiązania w Self Shoppingu i potwierdza nasze skupienie na potrzebach klientów, a także naszą skuteczność w tworzeniu owocnych, silnych, przyjaznych relacji z klientami retail "- stwierdza Luigi Frison - Dyrektor Marketingu i Store Automation Retail w firmie  Datalogic. "Dlatego jesteśmy bardzo dumni z tego, że Mercator S. promuje na naszym stoisku nasze rozwiązanie do Self-Shoppingu w Polsce, najważniejszym rynku retail w Europie Wschodniej" - podsumowuje Frison.



tagi: Datalogic , Mercator S. , Self-Shopping , Poland & CEE Retail Summit 2018 ,