Datalogic wraz z Mercator S. przedstawiają rozwiązanie Self-Shopping na „Poland & CEE Retail Summit 2018”
Środa, 07 marca 2018
Datalogic, światowy lider na rynku automatycznego gromadzenia danych i automatyzacji procesów, w dniach 13-14 marca zaprezentuje na żywo w Warszawie podczas Poland & CEE Retail Summit 2018 rozwiązanie do self-shoppingu.
W trakcie warsztatów pod tytułem “Customer Engagement Relationship in the New Retail”, Datalogic przedstawi swoją wizję trendów oraz technologii przyszłości, które pozwalają budować trwałe relacje z klientami na rynku Retail. Dzięki nim operacje w sklepie przebiegać będą płynniej, a tranzakcje POS szybciej oraz bardziej przyjaznie dla klienta.
Dzięki doskonałym relacjom z Marcator S., jednym z głównych graczy na rynku retail w krajach Bałkańskich, Datalogic w trakcie warsztatów przeprowadzi rozmowę z Panem Damjan’em Miočinović’iem, dyrektorem ds. Wsparcia Aplikacji Biznesowych w firmie Marcator S., który podzieli się swoimi doświadczeniami, wynikami, a także opowie o korzyściach wynikających z inteegracji systemu Self-Shopping na Serbskim rynku retail.
"Nasi klienci byli tak zadowoleni z sytemu do Self-Shoppingu, że musieliśmy zwiększyć liczbę urządzeń Joya w naszych sklepach, tak aby zaspokoić na nie popyt, gdyż te mobilne komputery były ciągle na zakupach" - wyjaśnia Damjan Miočinović i kontynuuje " wyniki przekroczyły wszelkie nasze oczekiwania, ze względu na wzrost średniej kwoty rachunku za zakupy, skuteczność płacenia oraz wzrost lojalności klientów. Zdecydowanie będziemy kontynuować wdrażanie rozwiązania w innych sklepach i hipermarketach naszej sieci handlowej. Jako potwierdzenie naszej udanej współpracy z Datalogic, chętnie dzielimy się naszym doświadczeniem na Poland & CEE Retail Summit".
"Obecność Pana Damjana podczas naszych warsztatów w Warszawie jest dla nas bardzo ważne. Mercator wzmacnia i udawadnia skuteczność naszego rozwiązania w Self Shoppingu i potwierdza nasze skupienie na potrzebach klientów, a także naszą skuteczność w tworzeniu owocnych, silnych, przyjaznych relacji z klientami retail "- stwierdza Luigi Frison - Dyrektor Marketingu i Store Automation Retail w firmie Datalogic. "Dlatego jesteśmy bardzo dumni z tego, że Mercator S. promuje na naszym stoisku nasze rozwiązanie do Self-Shoppingu w Polsce, najważniejszym rynku retail w Europie Wschodniej" - podsumowuje Frison.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.