Jerzy Dudek na limitowanej edycji puszki Heinekena
Piątek, 02 marca 2018
Po raz pierwszy w historii Heinekena, marka wprowadziła na rynek limitowaną edycję puszek, poświęconą wyłącznie jednej postaci. Jej bohaterem jest Jerzy Dudek - legenda Ligi Mistrzów i jeden z najbardziej utytułowanych polskich piłkarzy. Te wyjątkowe opakowania zaprojektowała agencja Global Shopper Marketing.
Jerzego Dudka od lutego możemy oglądać w spocie reklamowym Heinekena, przenoszącym futbol do świata wielkiego kina. Wraz z początkiem marca legendarne emocje Ligi Mistrzów podkreśli także limitowana edycja puszek z wizerunkiem polskiego bramkarza. Te unikalne opakowania będą dostępne wyłącznie na terenie Polski, a bohater słynnego finału najważniejszych klubowych rozgrywek pojawi się też na materiałach w punktach sprzedaży.
– Jerzy Dudek uosabia wszystko, co najlepsze w Lidze Mistrzów. Był bohaterem najbardziej dramatycznego finału tych rozgrywek i dla kibiców piłkarskich jest prawdziwą legendą. Tak wyjątkowa postać zasługuje na wyjątkowe upamiętnienie. Pierwsza w historii marki Heineken dedykowana puszka, jest swoistym hołdem dla polskiego bramkarza, a dla fanów może być unikalną pamiątką, przywołującą jego triumfy w najbardziej prestiżowych rozgrywkach – mówi Marcin Drożyński, kierownik ds. marki Heineken w Grupie Żywiec. – Ponadto finał z udziałem Jerzego Dudka był także niezwykle ważnym momentem w historii Heinekena, bo właśnie w 2005 roku marka została partnerem rozgrywek Ligi Mistrzów. Dlatego nie ma bohatera, który mógłby lepiej przywołać emocje tego niezwykłego sezonu – dodaje.
Elementem kampanii Heinekena pod hasłem "Poczuj legendarne emocje" będzie także najdłuższa w historii marki loteria konsumencka. W codziennych losowaniach, będzie można wygrać: wyjazdy na mecze Ligi Mistrzów i Superpucharu Europy, PlayStation 4 Pro z zestawem VR oraz 30 piłek z podpisem Jerzego Dudka. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić piwo Heineken, wejść na stronę heineken.com.pl i wpisać kod spod kapsla lub zawleczki.
Za projekt puszki z Jerzym Dudkiem, materiały POS oraz key visual loterii konsumenckiej odpowiada Global Shopper Marketing. Spot reklamowy przygotowała agencja Publicis Italy, a wyreżyserował go Fredrik Bond. Za produkcję odpowiada Sonny London, a za postprodukcję MPC London. Komunikację w digital i social mediach prowadzi agencja 2012. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom, wsparcie PR zapewnia agencja Roots.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.